Souvenir från Cypern 10/06 som vackert passar på att slå ut strax innan vår avfärd till Kina.
måndag 13 augusti 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Souvenir från Cypern 10/06 som vackert passar på att slå ut strax innan vår avfärd till Kina.
Upplagd av
Shanghajarna
kl
00:56
3 kommentarer:
Fin blomma. Jag kollar mest om kommentarerna fungerar. Det verkar dom göra.
Den cypriotiska magnetblomman har förmodligen sin vackraste dag idag. Bloggen verkar fungera bra.
Ha så roligt där!
Skicka en kommentar