måndag 13 augusti 2007

"Svärmorstungan"

Souvenir från Cypern 10/06 som vackert passar på att slå ut strax innan vår avfärd till Kina.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fin blomma. Jag kollar mest om kommentarerna fungerar. Det verkar dom göra.

Anonym sa...

Den cypriotiska magnetblomman har förmodligen sin vackraste dag idag. Bloggen verkar fungera bra.

Anonym sa...

Ha så roligt där!

 
Site Meter