måndag 13 augusti 2007
Stora packareDagen
Febril aktivitet på Lilltået idag. Tur att mommo har hand om minstingen. Något svag bildkvalitet med Pias teleföön.
Upplagd av
Shanghajarna
kl
19:32
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Tur att ni redan har övergått till Shanghaisk tid (inlägget verkar vara publicerat halv 8 på kvällen, fast den bara är halv 4 här just nu).
Skicka en kommentar