Sådana här blåklädda gubbar springer titt som tätt in till oss. Alltid något att reparera. Här fixar dom en av totalt 8 AC burkar i huset.
lördag 18 augusti 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Upplagd av
Shanghajarna
kl
15:55
3 kommentarer:
AC-mannen ser van ut. Ni verkar vara i goda händer.
Tur att ni har vertygsbatsi mää, om di int sko dyk upp na dag.
Joo, verktygsbatsi kombär om ein par viko, så tå kan ja fix i sjölv.
Robbi
Skicka en kommentar