tisdag 14 augusti 2007

Erics nya tröja


Tröjan som han fick av lagkompisarna i kväll (autograferna fanns baktill)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Inget dåligt farväl må jag säga! Men det är klart att han kommer att saknas, storspelare som han är...

Anonym sa...

Skönt med gamla lagkamrater att komma tillbaka till.

Anonym sa...

Trevlig resa till er alla! Det är roligt när man kan hålla ett öga på er...
När ni får ledsamt efter oss fotbollsvänner, så ta skjortorna på o gå ut o spel fotboll

Anonym sa...

Hejsan
En klasskompis o två flickor från samma skola (Norra Korsholms Skola) önskar trevlig resa.
Oliver, filippa o Julia

Anonym sa...

Hej Eric, hoppas du får det bra i Shanghai. Hälsnigar Alexander

Anonym sa...

Hej Eric!
Jag ska berätta om matchen i Oravais. Första matchen blev det lika mot Kuffen, 2-2.
Andra matchen förlorade vi mot Sundom 4-0.
Ha det bra hälsningar Tobias

 
Site Meter