Trevlig resa till er alla! Det är roligt när man kan hålla ett öga på er... När ni får ledsamt efter oss fotbollsvänner, så ta skjortorna på o gå ut o spel fotboll
Hej Eric! Jag ska berätta om matchen i Oravais. Första matchen blev det lika mot Kuffen, 2-2. Andra matchen förlorade vi mot Sundom 4-0. Ha det bra hälsningar Tobias
6 kommentarer:
Inget dåligt farväl må jag säga! Men det är klart att han kommer att saknas, storspelare som han är...
Skönt med gamla lagkamrater att komma tillbaka till.
Trevlig resa till er alla! Det är roligt när man kan hålla ett öga på er...
När ni får ledsamt efter oss fotbollsvänner, så ta skjortorna på o gå ut o spel fotboll
Hejsan
En klasskompis o två flickor från samma skola (Norra Korsholms Skola) önskar trevlig resa.
Oliver, filippa o Julia
Hej Eric, hoppas du får det bra i Shanghai. Hälsnigar Alexander
Hej Eric!
Jag ska berätta om matchen i Oravais. Första matchen blev det lika mot Kuffen, 2-2.
Andra matchen förlorade vi mot Sundom 4-0.
Ha det bra hälsningar Tobias
Skicka en kommentar