Hejsan Judith! Hoppas du får en trevlig resa, Du har kämpat och varit jätteduktig i I-J BK:s fotbollslagP.S hoppas att du kommer tillbaka till I-J BK när ni kommer hem (nästa sommar eller...)o fortsätter att spela fotbolll. Ha det så bra! av en fotbollsvän.
2 kommentarer:
Hej Judith. Hoppas att du skriver flitigt här på bloggen om hur det är att gå i skola i Kina
Hälsar
Moffa
Hejsan Judith!
Hoppas du får en trevlig resa, Du har kämpat och varit jätteduktig i I-J BK:s fotbollslagP.S hoppas att du kommer tillbaka till I-J BK när ni kommer hem (nästa sommar eller...)o fortsätter att spela fotbolll.
Ha det så bra!
av en fotbollsvän.
Skicka en kommentar