Nar vi haromdan lira fotboll, steg Eric snett. Har ser ni resultatet.
Pa forsta stallet fick han en stodstovel, och efter att ortopeden sett pa bilden sa blev det gips i 4 veckor.
2 kommentarer:
Anonym
sa...
Ja vad säger man, men tur i oturen var att Eric inte är fallen bakom ett trä...Men nu gäller det at ta det lungt tills det hela är över. Skolsalarna ser intressanta ut och mamma/Edgar är med överallt vad det tycks. Men någon är väl även bakom kameran.
2 kommentarer:
Ja vad säger man, men tur i oturen var att Eric inte är fallen bakom ett trä...Men nu gäller det at ta det lungt tills det hela är över. Skolsalarna ser intressanta ut och mamma/Edgar är med överallt vad det tycks. Men någon är väl även bakom kameran.
Hej på er ! Vi tittar på era bilder och texter. Otur med Eric, men han är ung tapper så han klarar sej ! Hälsningar Hanna och Jööja. Haa de braa !
Skicka en kommentar