måndag 27 augusti 2007

Första skoldagen!

Så var det då äntligen dags! Eric blir skjutsad till bussen i en manuellt dragbar cykelvagn, rätt bra faktiskt. Där fanns t.o.m. plats för kryckorna baktill. Det kändes kanske inte så kul för Eric men nöden har ingen lag, bättre så här än att vara helt slutkörd av kryckgång redan innan man satt sig på skolbussen.




På plats. Bussen ska ta honom till British International School in Shanghai, en halvtimme från vårt hem. Alla övriga familjemedlemmar var med och vinkade hej då. Spännande var det garanterat. Judith fick bli hemma pga av feber, men hon hinner nog.



Hjälp tänkte mamma i sitt stilla sinne...


1 kommentar:

Anonym sa...

lycka till eric med skolan

 
Site Meter