måndag 27 augusti 2007

Tummen upp!

Hemma igen efter 8 timmar. Allt hade gått bra, Eric hade förstått bara en bråkdel av vad som sagts men det tar sig. Alla var i alla fall hjälpsamma, och bar kryckor, väska, matbricka osv allt efter behov. En norsk pojke hade han på klassen, som också var fotbollslirare, så det kändes kul. Nu är det bara resten av skolåret kvar...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Heja Eric, kunde tro att du skulle tycka att det är kul i nya skolan, lycka till! Hoppas Judith blir frisk till i morgon.

Anonym sa...

Inte alla som har gått i engelskspråkig skola. Heja heja!

Anonym sa...

Kul att Eric & Judith är igång. Skall bli intressant att följa skeendena.

Per-Göran ( Pontti ) sa...

Tummen upp, jyst hä Eric och Judit
och Edgar förstås ! H & Pg

Anonym sa...

Hej Eric !

Hoppas du har det bra i skolan och synd att du måste ha gips. Tyvärr kan jag inte var där och hjälpa dig, som du hjälpte mig när jag hade gips.

Ha det bra
Tobias

JonasG sa...

Ni är verkligen tuffa hela bunten. Cool med skoluniformen Eric!

Eric, du vet att både La Liga och Serie A har börjat. Kollade på några matcher i helgen.

mormoster sa...

Hej hela familjen!!

Kul att följa er där borta,vilken tur Eric att du får åka vagn,det hade jag önskat när jag bröt min fot.I morron är nog Judith bra och åker med till skolan,spännande!!!

 
Site Meter