tisdag 14 augusti 2007

Lagfoto I-JBK P10 & P9

Här var så gott som alla killar med. Eric och Robert blev mäkta överraskade av besöket. Eric har nog svårt att tänka sig livet i Shanghai, utan sitt fotbollslag. Både Eric och Robert fick fina t-shirts, med spelarnas autografer, att ta fram när längtan blir för stor.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Synd att vi inte kunde vara med på avskedsträffen!Vi var ju till Seinäjoki och handlade nygammal bil, vilket medförde både för- och nackdelar...IJBK-10 fick ju som ni kanske hört guldmedalj i Silveria-cupen.Nu väntar Fredrik bara på att få börja smälla smättare, men han måste nog vänta till i morgon.Få si va e var för väder, di ha ju lova snö!!Hoppas ni har humöret och hälsan och annars mår bra! Hälsar Fredrik, Dessi och P-O.

 
Site Meter