måndag 27 augusti 2007

Ris och bredband



Jaha, då hade man äntligen bredband. Ännu har vi inte blivit övertygade om att det verkligen är ett bredband men vi kanske måste hålla på en stund. Ibland funkar det, ibland inte.

Man borde vara en Lisbeth Salander för att klara vissa saker, ss att kolla in sin egen blogg t.ex. Det var inte så lätt härifrån, det gick att få in inlägg men inte att kolla kommentarer och dylikt.

Men, efter att Robert använt litet Salandertricks, så kan vi nu med litet krångel t.o.m. läsa vår blogg! Jättekul att se alla kommentarer såhär i efterskott.

Ovan ses vår dagliga föda; riset och vår nyinköpta riskokare. Fungerar finfint.

Inga kommentarer:

 
Site Meter