lördag 18 augusti 2007

Klubbhuset


Eric o Robert i parken utanför vårt clubhouse

1 kommentar:

JonasG sa...

Det ser ut att vara riktigt fint hos er. Jag ser fram emot att få komma och hälsa på er!

 
Site Meter