skip to main
|
skip to sidebar
måndag 20 augusti 2007
Edgar i sin favoritställning på soffan
1 kommentar:
Anonym sa...
Ser att Edgar valt det nästbästa, då han inte har mommos famn att vila i.
21 augusti 2007 kl. 14:25
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Nu är vi i gräset i Karperö. Väälkomi på kaffi!
Bloggarkiv
►
2011
(2)
►
januari
(2)
►
2010
(42)
►
september
(1)
►
augusti
(1)
►
juli
(1)
►
juni
(8)
►
maj
(4)
►
april
(4)
►
mars
(10)
►
februari
(6)
►
januari
(7)
►
2009
(123)
►
december
(9)
►
november
(9)
►
oktober
(12)
►
september
(7)
►
augusti
(2)
►
juli
(6)
►
juni
(5)
►
maj
(17)
►
april
(15)
►
mars
(16)
►
februari
(12)
►
januari
(13)
►
2008
(154)
►
december
(13)
►
november
(13)
►
oktober
(15)
►
september
(18)
►
augusti
(2)
►
juli
(1)
►
juni
(15)
►
maj
(15)
►
april
(13)
►
mars
(16)
►
februari
(14)
►
januari
(19)
▼
2007
(114)
►
december
(14)
►
november
(18)
►
oktober
(19)
►
september
(22)
▼
augusti
(41)
Judiths hälsning
Eric hälsar: Ni hao!
Judiths första skoldag
Tummen upp!
Första skoldagen!
Immigrationsanmälan
Eric har egen teleföön
Robert underground
Första posten
Ris och bredband
Utanför vårt hus
Några tankar om det nya livet
Edgar var ocksa med
Eric i 5A
Judiths klass klar
Edgar poppast och yngst i Shanghai
Oturskillen Eric
Robert på jobb, dag 1
Edgar i sin favoritställning på soffan
På rundvandring runt vårt compound
Städerskorna gör entré
Vy från vår takterass
Barnen i polen
Klubbhuset
Lillen i soffan
Eric med bollen
Shanghai, kontrasternas stad
Aliens undersökning
Vår gata
Blåa gubbar
Lägenheten fixad
Welcome to China
Äntligen i luften...
Avfärd från Vasa 15.08.2007. Bibbi o Harry var dom...
Avfärden närmar sig...
Erics nya tröja
Lagfoto I-JBK P10 & P9
Stora Överraskningen!!!
Stora packareDagen
"Svärmorstungan"
Test
1 kommentar:
Ser att Edgar valt det nästbästa, då han inte har mommos famn att vila i.
Skicka en kommentar