Under var forsta vecka har vi konstaterat att Edgar helt klart ar yngst i denna stad. Kinesiskorna ar som galna, och de bara petar o patar pa honom sa man far akta sig sa dom inte roffar at sig var ljusa bebis ("my baby is so black" sa en kinesisk mamma haromdan at oss).
torsdag 23 augusti 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar