torsdag 23 augusti 2007

Edgar poppast och yngst i Shanghai


Under var forsta vecka har vi konstaterat att Edgar helt klart ar yngst i denna stad. Kinesiskorna ar som galna, och de bara petar o patar pa honom sa man far akta sig sa dom inte roffar at sig var ljusa bebis ("my baby is so black" sa en kinesisk mamma haromdan at oss).

Inga kommentarer:

 
Site Meter