lördag 18 augusti 2007

Städerskorna gör entré


Dom här 2 kommer och besöker oss varje Onsdag o Lördag. Lyxigt värre...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bilerna ger fin överblick av var ni håller till nuförtiden. Poolen, fotbollsplanen, Egdars nya säng, allt i ordning. Nu återstår bara att få Robert i jobb och Judith o Eric till skolan så är allt OK.

Anonym sa...

Det ser jättebra ut! roligta att se vad ni håller o på med (fotboll o bad i poolen). Snart börjar även vardagen där; skola o jobb, ha det så bra!

Janne sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Janne sa...

Nå, no döger hä åt er (sko no döga åt oss aader å)!

 
Site Meter