Nu har vi pappa hemma igen efter en 4 dagars Sverigeresa. Och nu har vi Kalles kaviar och knäckebröd. Och Lätt&Lagom. Bra.
Imorgon är det två till som anländer, mommo och moffa. Få se vad vi hittar på att göra under visiten, en resa utanför stan ska nog hinnas med. För vill man se något av det gamla Kina så måste man ut ur Shanghai. Det finns flera mindre städer man kan besöka som ligger någon/några timmar från Shanghai. Där lär det finnas vackra gamla trädgårdar där man kan samla på sig energi, andas mera frisk luft än man kan här i storstan.
Edgar är glad åt att det kommer flera famnar att sitta i...
2 kommentarer:
Edgar växer som gräset på sommaren. Undrar just om han är glad för att pappa kom hem eller för att mommo och moffa kommer snart.
Edgar har anammat det kinesiska utseendet,färga håret och han är bra lik en kines !!!! :)
Mormoster Ulla
Skicka en kommentar