Den här gången blev det inget framträdande av gubben i gränden. Han var tydligen fullt sysselsatt med att kolla på TV denna gång. Om ni hör noga på vad som sägs (beklagar den skakiga bilden) så märker ni att han lovar spela sin "fiol" i morgon.
måndag 24 september 2007
Ingen folkmusik idag
Upplagd av
Shanghajarna
kl
20:45
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
4 kommentarer:
Hmmm, jag hörde tydligt att han frågade - när kommer svärfar egentligen?
Om man inte visste bättre så skulle man ju tro att du pratar kinesiska där!
Hälsninga åt er all ti i Shanghai. Roligt ti läsa er blogg. Snart får du Eric kast gipse i roskämbare! Lycka till i skolan, Judith.
Hälsninga från gambelmommo å vi aader i Såka
Skicka en kommentar