måndag 24 september 2007

Ingen folkmusik idag

Den här gången blev det inget framträdande av gubben i gränden. Han var tydligen fullt sysselsatt med att kolla på TV denna gång. Om ni hör noga på vad som sägs (beklagar den skakiga bilden) så märker ni att han lovar spela sin "fiol" i morgon.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm, jag hörde tydligt att han frågade - när kommer svärfar egentligen?

JonasG sa...

Om man inte visste bättre så skulle man ju tro att du pratar kinesiska där!

JonasG sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hälsninga åt er all ti i Shanghai. Roligt ti läsa er blogg. Snart får du Eric kast gipse i roskämbare! Lycka till i skolan, Judith.

Hälsninga från gambelmommo å vi aader i Såka

 
Site Meter