lördag 8 september 2007

Judith i bad och buss

I vårt nya hem finns badkar på 2 av 3 våningar... Här ses Judith avnjuta ett bad.
Om ni undrar så är det blåa med kaninen på en ställning att ha Edgar på i badibunken, ingen dum grej.





Såhär glad ser Judith ut i skolbussen numera. Nu i helgen har barnen nog litet läxor, Eric har kinesiska och engelska och båda har matteläxor.
Enligt Eric är det en sträng skola, ingen får babbla på lektionerna för då får man stå och skämmas en stund framför klassen... Som förr i världen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att se Judiths glada nuna!!!

Mormoster

JonasG sa...

Står det Kinesiska på läseordningen då? Vad är det för förkortning för det?

MA = Matte
MO = Modda

KI? = Kinesisk

Anonym sa...

Roligt att få se Judith så glad bra att de börjar trivas i skolan hade Edgar i tankarna i går på tre månader. Se till att ingen tar honom hälsningar

Anonym sa...

Att läsa engelska är väl snart a sweet piece of cake för vår Eric o Judith men att läsa mandarin kan väl smaka lite surt i början...

 
Site Meter