Den 7 Oktober är det circus i stan, för då kör man F1 i Shanghai och då är vi på plats.
Idag fick vi (Eric o jag) våra biljetter. Endast benbrott på båda benen + armarna kan stoppa oss nu.
Vid den tidpunkten borde Eric vara kvitt sitt gips. Var idag på kontroll och ortopeden sa "3 veckor till i gips, sen är det OK".
5 kommentarer:
Kör hårt!
Kom ihåg öronskydd, det är ett måste då man skall kolla F1.
Tomas
ojoj, hä va int rukot ti få fa på formula i shanghai... *avunsjuk*
Hä ska noo vaal intressant. Eric har Finlandsflaggo mää heimifråån..
Bra Pojka!! Nu slippä ni o skåda odäntli kara sport!! Hälsninga från Monza. Forzza Ferrari !
Skicka en kommentar