onsdag 5 september 2007

F1 Yesssss!!!

Den 7 Oktober är det circus i stan, för då kör man F1 i Shanghai och då är vi på plats.

Idag fick vi (Eric o jag) våra biljetter. Endast benbrott på båda benen + armarna kan stoppa oss nu.
Vid den tidpunkten borde Eric vara kvitt sitt gips. Var idag på kontroll och ortopeden sa "3 veckor till i gips, sen är det OK".

5 kommentarer:

JonasG sa...

Kör hårt!

Anonym sa...

Kom ihåg öronskydd, det är ett måste då man skall kolla F1.
Tomas

Anonym sa...

ojoj, hä va int rukot ti få fa på formula i shanghai... *avunsjuk*

Anonym sa...

Hä ska noo vaal intressant. Eric har Finlandsflaggo mää heimifråån..

Anonym sa...

Bra Pojka!! Nu slippä ni o skåda odäntli kara sport!! Hälsninga från Monza. Forzza Ferrari !

 
Site Meter