Hittils har vi bara sett o visat delar av Shanghai och detta hör ju till det modernaste av Kina.
Nu kommer lite bilder som kanske representerar lite mera av det Kina man kan vänta sig. Jag besökte Shan Dong provisen tors-fre denna vecka (ca 1000km norr om Shanghai). Flög till Yan Tai och sen vidare med bil 100km till varvet som låg i Penglai. En liten by med endast 250.000 invånare.
lördag 15 september 2007
Lite av det "riktiga Kina"
Upplagd av
Shanghajarna
kl
21:54
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Det påminner om Kinastan i BANGKOK.Intresant att få se nå sämre ställen hälsningar hemifrån
Var mellan 1998-2000 om ja minns 6 gang till olika delar av Kina via Honkong som tå hört ännu ti GB. Så ja hä finns no ett som anat ide landi tå man far innåt landi:)
Skicka en kommentar