Gipset börjar bli litet skamfilat. Besöket hos den singaporeanske ortopeden i onsdags gick bra, röntgenbilden visade ingen försämring av frakturläget så gipset får vara kvar i 3 veckor till, nu "bara" 2½ veckor.
Eric längtar sig tokig efter X-boxen.
1 kommentar:
Anonym
sa...
Ja Eric, det är snart, för snart, nästa sommar kommer du ju hit till oss och spelar fotboll, så ha tålamod så du är i spelskick. Ha det så bra!
1 kommentar:
Ja Eric, det är snart, för snart, nästa sommar kommer du ju hit till oss och spelar fotboll, så ha tålamod så du är i spelskick. Ha det så bra!
Skicka en kommentar