onsdag 24 september 2008

Premiejustering eller ?


Det är inte alltid så lätt att tyda räkningarna man får. Den här räkningen innehöll en bilaga med mycket text. Gissar att det står något i stil med att "på grund av höjda skadekostnader höjs premien...". Hemma höjs premierna med bara några ord, här tar man till hela sidan till hjälp. Bara att betala och se nöjd ut.





Här är det dock klart fall. Eric på en tisdagsmorgon. Skoldag med inslag av gitarr och gymnastik som näst.
Hej hej på er alla, Robert

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var roligt att få höra att ERIC skall börja lära sig spela på gitarr.Här har vi riktigt vackert höstväder ,potatisen fick vi upp i dag annars sej ligt 15 grader varmt idag .Hej till er alla från KVÄNBACKA!

 
Site Meter