.jpg)
För några dagar sen var det dags för första kontoll och byte av gips. Allt ser bra ut och "hen hao" sa kineskirurgen efter att ha kollat extra noga med förstoringsglas.
En annan sak som vi la märke till i åtgärdsrummet var att ibland är kineserna hur tydliga och exakta som helst.
Här t. ex. har man skrivit "första låda, andra låda osv" på byrån. Bara så att ingen blandar ihop lådorna av misstag.
.jpg)
5 kommentarer:
Bra JUDITH att det går framot med armen o den blir snart bra. HEJ då till er alla från fammo.
Heja Judith !!
Hoppas att du fick ett lättare
gips att bära på i värmen!!??
Undrar om doktorn hade ett förstoringsglas med röntgen ,det måste det ha varit,varför skulle han annars säja "hen hao",
Vad doktorn tittade efter var bl.a. hur operationssåret såg ut och hur huden såg ut runt de två pinnarna som sticker ut litegrann. Men troligen var det också röntgen i förstoringsglaset, mycket behändigt.
Hen hao att Judith repar sig. Wo hen hao även med en jobbdag i Stockholm. Ni lär snart få, om in oväntat så i alla fall, besök i omgångar...
Judith int käsi poikki na meir sa Ia
Judith ti Kiina fara, Juudith neuvolatäti mä dryndryn Judith ha paperi päällä o bandi tå vaal armi bra o Judith komber takaisin mä dryndryn.
Hårda ord från Kväämbacka, med mycket oro om Judith nog är ok.
Hlsningar tii från oss.
Skicka en kommentar