Ni hao!
Efter några inledande dagar i och omkring Season Villas åkte vi idag in till centrala Pudong och de höga husen. Vi nya shanghajare möttes av något som kändes som en organiserad oreda med tusentals byggarbetare och folk som sprang upp och ner och även höger och vänster. Mitt i villervallan försökte mr Lobent störa nationaldagsfirandet i staden men stoppades av lagens långa arm.
tisdag 30 september 2008
En dag i Mittens Rike
Upplagd av
Shanghajarna
kl
19:53
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
4 kommentarer:
Ser både gott, svettigt och trevligt och högt ut. Med minusgrader senaste natt härstädes är det förståeligt att värmen flyttat till era breddgrader istället.
Massagerummen ser bekanta ut, nya shorts dock! Mr. Lobent får akta sej så lagens långa arm inte kastar in honom i finkan.
Åhhhhh vad jag blir sugen på kyckling,speciellt framdelen !!!!
Men kan man på Gotland äta lammögon och andra onämnbara delar,så varför inte
Här har vi det regnit o kall blåst,far i morgon till HFORS.till skinnutställningen på TT i VANDA kommer hem på lördag kväll.Vi var i dag till gruppboende var ute med dom jag tog en sväng med gammla farmor hon hälsa så mycket till er hon var så tacksam o glad när hon satt i rullstolen när vi var ute o se kyrko byn.HÄLS.E.R.S.
Skicka en kommentar