tisdag 9 september 2008

Hem, kära hem!



Judith är hemma och dvd:n går varm. Hon lämnade sjukhusbädden igår, måndag, efter att hon lovat att komma tillbaka till sjukan nästa måndag för ett gipsbyte.

Hon klagar inte mycket på att det gör ont, är mycket noga med att ha armen 'above the heart' när hon sover. Gipset är tungt men det hjälper att ha mitellavarianten som ses på bilden. Undrar om inte den mjukare Collar'n'cuff skulle vara skönare (de som är i branschen vet vad jag menar).

Ute är det dagtid förfärligt varmt, idag flera grader över 30 i skuggan. Så sjuklingen vår får lov att vara inne och kurera sig. En dag till ska hon nog klara av att ta det lugnt men sen tror jag nog att det blir skola igen. Eric hade med sig läxa till Judith idag så nu har vi nåt att göra imorgon.

Edgar har haft en dålig dag idag, gnällig värre, kanske nån sjuka på gång där? Eric för tillfället någorlunda frisk. Föräldrarna vet man inte så noga med.

Nu är det dags att natta det första barnet.

Vi hör av oss snart igen/S och resten

Inga kommentarer:

 
Site Meter