måndag 29 september 2008

På uppköp på Lujianbanglu


Idag var det dags för serious shopping så vi begav oss till Silk market. På vägen dit passerade vi några intressanta gränder. Här testar Jonas ett riktigt "kinahäng" i den rätta miljön.






Pia knäpper kort på oss. Barnen hemma med Maritess idag.





Se så mycket pengar jag har.









Här ett par bilder från gårdagen då vi besökte Decathlon. Skåpen vid ingången var Edgars favorit.







Kom in kom in...



1 kommentar:

Anonym sa...

Lujiangbanju, pittoreska gränder...Ligger det i Puxi, "väster om floden" där Kasmirbodä finns är stället bekant även för oss. De överraskande fyrverkerierna mitt bland gatustånden har etsat sig kvar i minnet.

 
Site Meter