söndag 28 september 2008

Nationaldagsgästerna har kommit

Tidigt i morse landa de i Shanghai.
Eric o Robert var och mötte på flygplatsen och tog med dem hem till Huamu Lu.
Nu lite vila och sen ska vi se vad man kan göra under den lediga veckan som följer; kinesiska nationaldagsledigheten.
H. Robert

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser bra ut men passa på att skaffa större väskor för att få med allt man kan få utmätt i Kasmirbutiken...

Shanghajarna sa...

Done! Linda&Jonas

 
Site Meter