Tidigt i morse landa de i Shanghai.
Eric o Robert var och mötte på flygplatsen och tog med dem hem till Huamu Lu.
Nu lite vila och sen ska vi se vad man kan göra under den lediga veckan som följer; kinesiska nationaldagsledigheten.
H. Robert
söndag 28 september 2008
Nationaldagsgästerna har kommit
Upplagd av
Shanghajarna
kl
10:16
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Ser bra ut men passa på att skaffa större väskor för att få med allt man kan få utmätt i Kasmirbutiken...
Done! Linda&Jonas
Skicka en kommentar