Då var första natten efter operationen avklarad. Den gick helt bra, men lite svårt att få sömn var det nog efter att varit bortdrogad hela dagen. Igår kväll blev det mjukstart med lite glass, yoghurt och dricka. Nu väntar vi på frukost från kvarterets McDonalds. Några Tuc har hon knaprat på till Lilla Jönssonligan som hon ser nu för 5:te gången på mammas dator..jpg)
Vi är grannar.
Här en bild tagen från pappas job. I den vita byggnaden (vänstra delen 12:te väningen) har Judith sitt rum. Lite för långt borta för att vinka, men med ficklampor skulle vi bra kunna signalera år varandra..jpg)
Storbror Eric var på besök i fredags och kollade säkerhetsarrangemangen. Var helt nöjd och tog vakten i hand på väg ut. Judith kan andas ut.
Hej hej R
söndag 7 september 2008
Judith hälsar från sjukhussängen
Upplagd av
Shanghajarna
kl
06:25
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Hoppas JUDITH du snart får åka hem från sjukhuset o du blir snart bra så du kan fara till skolan.Du är mycket duktig häsn. från fammo till er alla!
Är du hemma nu och vilar upp dig Judith?
Skicka en kommentar