torsdag 8 november 2007
Närbild
Här är Edgar. Han följer intresserat med när mamma och Eric provar tennisbanan på Seasons Villas för ett par veckor sedan. Intresset svalnade dock snabbt och då fick det bli tennis med Edgar i BabyBjörn-selen istället. Inte riktigt lika bra förutsättningar för en god match, men bättre än ingenting./Sofia
Upplagd av
Shanghajarna
kl
11:52
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
3 kommentarer:
Klart han ska ställa krav. Man kan ju inte behandlas hur som helst.
Hej,
Ser väldigt mycket likheter i denna Ed och bilder som vi har hemma från omkring år 1984.
Mommo
GRATTIS EDGAR! Han har blivit så stor.Hoppas att de andra i familjen har kommit lykligt hem.Må så bra ö farmor o farfar.
Skicka en kommentar