torsdag 8 november 2007

Närbild



Här är Edgar. Han följer intresserat med när mamma och Eric provar tennisbanan på Seasons Villas för ett par veckor sedan. Intresset svalnade dock snabbt och då fick det bli tennis med Edgar i BabyBjörn-selen istället. Inte riktigt lika bra förutsättningar för en god match, men bättre än ingenting./Sofia

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klart han ska ställa krav. Man kan ju inte behandlas hur som helst.

Anonym sa...

Hej,
Ser väldigt mycket likheter i denna Ed och bilder som vi har hemma från omkring år 1984.
Mommo

Anonym sa...

GRATTIS EDGAR! Han har blivit så stor.Hoppas att de andra i familjen har kommit lykligt hem.Må så bra ö farmor o farfar.

 
Site Meter