torsdag 15 november 2007

Kolla valkarna


Edgar har fått sin första tand (nere till höger, bara ett hål i tandköttet än så länge...).
Som ni ser så har han bra matlust. Tur att vi tog med rejält med mat hemifrån. Nu bara 1 månad kvar och så kommer han hem en sväng.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Han ser ut att må bra trots att han inte fått se sina faddrar på länge.

Anonym sa...

Valkar ska man ha om man ska bli nån kar. Våra tänder brukar komma vid sisådär 5 månaders ålder.

Anonym sa...

Zhe jiao shen me ming zi mamma?, - vad kallas dom här frågar Ed och visar fram sina tår.

Anonym sa...

Spara den bilden,kul att ha sen när han blivit lång och smal som Jakob!!!!

Mormoster

Anonym sa...

Åj, vad Edgar växer...det ser inte ut att gå någon nöd på honom. Det ska bli kul att se er alla vid jul!
Hälsningar från ett snöigt Umeå!

Anonym sa...

Det syns nog att Edgar har börjat äta potatis.Här har de fått sina första tänder också vid fem månaders ålder.Börjar nog vänta på julen nu,så vi får träffas.HÄLS. från KVÄNBACKA.

 
Site Meter