Edgar har fått sin första tand (nere till höger, bara ett hål i tandköttet än så länge...).
Som ni ser så har han bra matlust. Tur att vi tog med rejält med mat hemifrån. Nu bara 1 månad kvar och så kommer han hem en sväng.
Upplagd av
Shanghajarna
kl
20:11
6 kommentarer:
Han ser ut att må bra trots att han inte fått se sina faddrar på länge.
Valkar ska man ha om man ska bli nån kar. Våra tänder brukar komma vid sisådär 5 månaders ålder.
Zhe jiao shen me ming zi mamma?, - vad kallas dom här frågar Ed och visar fram sina tår.
Spara den bilden,kul att ha sen när han blivit lång och smal som Jakob!!!!
Mormoster
Åj, vad Edgar växer...det ser inte ut att gå någon nöd på honom. Det ska bli kul att se er alla vid jul!
Hälsningar från ett snöigt Umeå!
Det syns nog att Edgar har börjat äta potatis.Här har de fått sina första tänder också vid fem månaders ålder.Börjar nog vänta på julen nu,så vi får träffas.HÄLS. från KVÄNBACKA.
Skicka en kommentar