Grattis alla pappor och särskilt faffa i Småbönders och moffa i Terjärv! Här kommer litet blommor dagen till ära. Det är några av Sofias alster från målarkursen... Mest blommor hittills.
Hoppas ni får en skön farsdag.
Här har det firats med kaka och kaffe på säng, vår pappa firade sin första farsdag med tre barn närvarande.
5 kommentarer:
Far o moffa på Heimbacka tackar för uppvaktningen o för blommorna. Fantastiska kreationer du fått till med kinainspirerade blomster. Jag kommer ihåg när pionerna med gojan kom till. Tak, tack!
Vilka fina målningar,Lennart som blev farfar för andra gången i dag undrar vad det är för papper du målat på???
Mormoster
Grattis på farsdagen diit också!
Här har det varit full rulle "hela dagen" för Samuel fyllde 3 år idag också.
De va fina tavlor ,vilken konstnär vi får.Tack tack säger faffa, god fortsättning må så bra alla.
Mycket fina alster må jag säga.
Skicka en kommentar