söndag 11 november 2007

Grattis på farsdagen!!!
















Grattis alla pappor och särskilt faffa i Småbönders och moffa i Terjärv! Här kommer litet blommor dagen till ära. Det är några av Sofias alster från målarkursen... Mest blommor hittills.

Hoppas ni får en skön farsdag.

Här har det firats med kaka och kaffe på säng, vår pappa firade sin första farsdag med tre barn närvarande.













5 kommentarer:

Anonym sa...

Far o moffa på Heimbacka tackar för uppvaktningen o för blommorna. Fantastiska kreationer du fått till med kinainspirerade blomster. Jag kommer ihåg när pionerna med gojan kom till. Tak, tack!

Anonym sa...

Vilka fina målningar,Lennart som blev farfar för andra gången i dag undrar vad det är för papper du målat på???

Mormoster

Anonym sa...

Grattis på farsdagen diit också!
Här har det varit full rulle "hela dagen" för Samuel fyllde 3 år idag också.

Anonym sa...

De va fina tavlor ,vilken konstnär vi får.Tack tack säger faffa, god fortsättning må så bra alla.

Anonym sa...

Mycket fina alster må jag säga.

 
Site Meter