tisdag 20 november 2007

Hundvalp från 18EUR


Efter lunchen gick vi en sväng runt kontoret. Då sprang vi på en som ville sälja hunvalpar.

Kommer inte exakt ihåg prissättningen, mer med fläckar eller utan, men det var 18, 22, 25 och ända upp till 28EUR som hon betinga för mjukisarna.

Är det någon som vi ha en?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Dom var väldigt söta!!Hoppas ingen köper dom för att ha i middagsgrytan!!!
Mormoster

Anonym sa...

Hej Mormoster
Gick just förbi samma ställe. Nu var det lite glesare i lådan. Månne hon åt själv en till middag igår...

Anonym sa...

Kan man äta hundar? Är det det som är Hot Dog?

Anonym sa...

Jo, absolut.
Det här uttrycket "doggybag" får en helt annan betydelse här.

Anonym sa...

Tjaa, här i Finland var det en som hade hämtat en hund nånstans ifrån(Indien?) och inte förstått att den var till för att ätas, efter en tid hade den börjat må dåligt och veterinären konstaterade rabies...Så kan det gå! Undrar om de är billigare eller dyrare med rabies?

Anonym sa...

Hej
Rabies är annars rätt så vanligt här, och vissa läkare här rekommenderar rabiesvaccinering. Men ännu så väljer vi att leva farligt.

 
Site Meter