Nu har vi kommit igång på allvar med shoppingen. I morse besökte hela gänget Silkesmarknaden på Puxi sidan (strax norr om Nanpu bron).
På ett vips inhandlades 2 st kostymer + 2 ytterrockar åt herrarna(måttsydda förstås). Damerna kollade bara läget idag och hotade att återkomma senare med mycket köplust.
Ed var förstås med som alltid...
4 kommentarer:
Jaa, no siir e bra uut, vi väntar bara ti få sii kostyyme på i kölden!
vi som njuter av ruskan
Glöm inte bort att sidentyger är bra presenter :)
Tycker
Mormoster
Morjens,
Jorden snurrar och nu borde det ha blivit 3 oktober i Kina, vilket betyder att en viss Jan-Erik slår till och fyller 60. Tänk Janne om du hade varit hemma i Finland då hade du ännu varit 59.
Hur som haver så vill vi gratta dig på din stora dag! Hälsningar till alla i Terjärv-kolonin.
Herr & fru Loffe
Stort tack, herr & fru Loffe för hälsningen. Alla vi "vuxna" med alla barnen har precis avnjutit tårta och öppnat paket.
Skicka en kommentar