tisdag 2 oktober 2007

Silkmarket


Nu har vi kommit igång på allvar med shoppingen. I morse besökte hela gänget Silkesmarknaden på Puxi sidan (strax norr om Nanpu bron).



På ett vips inhandlades 2 st kostymer + 2 ytterrockar åt herrarna(måttsydda förstås). Damerna kollade bara läget idag och hotade att återkomma senare med mycket köplust.






Ed var förstås med som alltid...




4 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa, no siir e bra uut, vi väntar bara ti få sii kostyyme på i kölden!

vi som njuter av ruskan

Anonym sa...

Glöm inte bort att sidentyger är bra presenter :)
Tycker
Mormoster

Anonym sa...

Morjens,
Jorden snurrar och nu borde det ha blivit 3 oktober i Kina, vilket betyder att en viss Jan-Erik slår till och fyller 60. Tänk Janne om du hade varit hemma i Finland då hade du ännu varit 59.
Hur som haver så vill vi gratta dig på din stora dag! Hälsningar till alla i Terjärv-kolonin.
Herr & fru Loffe

Anonym sa...

Stort tack, herr & fru Loffe för hälsningen. Alla vi "vuxna" med alla barnen har precis avnjutit tårta och öppnat paket.

 
Site Meter