söndag 21 oktober 2007

En söndagshälsning

Nu när hettan övergått i behagligare temperaturer, som idag kring 23 grader, så börjar trädgårdsskötseln ta fart igen. Vissa träd och blommor har börjat blomma igen och de gröna gubbarna tar nya tag. Det ser nog nästan mer än lovligt roligt ut.





När Halloween närmar sig så börjar monstren också göra sig i ordning inför stundande "Bus eller godis"övningar. Och monster måste ju också äta så detta inmundigar drickyoghurt via sugrör. Eventuellt med blodsmak kan man tänka.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att de gröna gubbarna har utomjordiska krafter. Slangen ser tungstyrd ut.

JonasG sa...

Påminner om mannen utan ansikte, passar bra till Halloween :-O

Shanghajarna sa...

Idag, tisdag, skall monstermamman fara på uppköp, skaffa spindelnät, pumpor, skelett mm. Men först mandarinlektion./sofia

 
Site Meter