När Halloween närmar sig så börjar monstren också göra sig i ordning inför stundande "Bus eller godis"övningar. Och monster måste ju också äta så detta inmundigar drickyoghurt via sugrör. Eventuellt med blodsmak kan man tänka.
söndag 21 oktober 2007
En söndagshälsning
Upplagd av
Shanghajarna
kl
21:28
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
3 kommentarer:
Tur att de gröna gubbarna har utomjordiska krafter. Slangen ser tungstyrd ut.
Påminner om mannen utan ansikte, passar bra till Halloween :-O
Idag, tisdag, skall monstermamman fara på uppköp, skaffa spindelnät, pumpor, skelett mm. Men först mandarinlektion./sofia
Skicka en kommentar