onsdag 3 oktober 2007

Grattis Marvin 18 år

"Shēng rì kuài lè" som dom säger i Kina, önskar Shanghajarna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på er Shaghajarna !
Trevligt att se och läsa hur ni har det. Gratulerade moffa med mail igår. Han lovade för ett år sedan att i år firar vi och tydligen gjorde han det med besked.
h Lilian

Anonym sa...

Hej allihopa!
Ett försenat gattis även från Stockholm, skål!
Hoppas ni har lite tid över när ni kommer tillbaka så ni kan komma till Banérgatan.
Hälsningar till hela familjen från
kusin med fru.

 
Site Meter