"Shēng rì kuài lè" som dom säger i Kina, önskar Shanghajarna
2 kommentarer:
Anonym
sa...
Hej på er Shaghajarna ! Trevligt att se och läsa hur ni har det. Gratulerade moffa med mail igår. Han lovade för ett år sedan att i år firar vi och tydligen gjorde han det med besked. h Lilian
Hej allihopa! Ett försenat gattis även från Stockholm, skål! Hoppas ni har lite tid över när ni kommer tillbaka så ni kan komma till Banérgatan. Hälsningar till hela familjen från kusin med fru.
2 kommentarer:
Hej på er Shaghajarna !
Trevligt att se och läsa hur ni har det. Gratulerade moffa med mail igår. Han lovade för ett år sedan att i år firar vi och tydligen gjorde han det med besked.
h Lilian
Hej allihopa!
Ett försenat gattis även från Stockholm, skål!
Hoppas ni har lite tid över när ni kommer tillbaka så ni kan komma till Banérgatan.
Hälsningar till hela familjen från
kusin med fru.
Skicka en kommentar