
I söndags hade Judiths klass, Year 2, träff. Det var en familjesammankomst och alla hade matsäck med. Föräldrarna fick träffa andra föräldrar och syskon och klasskompisarna fick leka en stund utanför skolans väggar. Det var fint väder, sol och varmt.

Eric hittade förstås kompisar att spela fotboll med. Mera internationellt gångbar sport för man leta efter.

Några klasskompisar
2 kommentarer:
Det ser ju trevligt ut, här är det senhöst, rätt varmt(8 grader) och småblött. Hur orkar barnen annars, skoldagarna är visst rätt långa?
Hej Karolina! Först nu en chans att skriva svar då censurpelle kom och förstörde allt igen. Kina på gott och ont. Skoldagarna är långa men de verkar ha vant sig. Nu börjar väl hjärnan så småningom kunna ta till sig det som sägs på engelska utan att det ska vara allt för tungt. Nu börjar de vara redo för nya aktiviteter efter skolan så det är väl lagom. Förresten lika bra att trötta ut sig dagtid så blir det inte så mycket spring kvällstid. Ha det bra! /sofia
Skicka en kommentar