Idag kom det en stolt flicka hem från skolan. De hade haft "samling" eller assembly idag och hela förskolan samt klass 1 och 2 var där. Och så valdes det ut vem som utmärkt sig på ett positivt sätt. Judith kom hem med två utmärkelser, både från egna klassen 2B och hennes EALklass (där de elever går som nyligen börjat lära sig engelska). Det var inplastade, fina diplom. Det ena för Excellent speaking (Utmärkt tal)och det andra för att hon redan pratar långa meningar på engelska.
torsdag 18 oktober 2007
Judiths första utmärkelser
Upplagd av
Shanghajarna
kl
20:27
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
8 kommentarer:
Grattis Judith, efter våra 2 veckor hos er skulle mommo också skriva under dessa diplom!
Thanks Judith one more for leting me use your bed fot two weeks time. I am sure the diploma was awarded to the right person! Sleep tight!
Grattis Judith
STORT och VARMT till GRATTIS JUDITH!
Det var inte illa må jag säga. Jag tror att Judith pratar (och stavar) bättre än denna "moffa" som skrivit ovan.
Grattis Judith!
Till signaturen "Jakob" ovan. Kom ihåg att "moffa" använder samma, numera sträva, grötintorkade tangentbord som för bara en månad sedan användes för att sända över nykokad gröt via länk till Stholm...
Grattis Judith vad duktig du är.HÄLSNINGAR FAFFA O FAMMO.
Grattis Judith,det var duktigt av dig! Hälsar Nora
Skicka en kommentar