onsdag 3 oktober 2007

Moffan 60 år !

Idag e det den STORA DAGEN sa Judith, och syftade naturligtvis på moffas födelsedag. Få se vad som händer idag.

Vi har fått höra att moffa länge trodde att han föddes som en svamp som Per med cykel hade hämtat från Vetil. Svampen han hittade på sjukhuset i Vetil tog man hem och gav föda och kärlek och så växte den till sig och blev en moffa. Undras hur länge han trodde på den historien?


Här ses 60-åringen i samband med tårta och presentöppnande.


9 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis grattis Janne från oss på Gustasbacka å! Ha det bra!

Anonym sa...

Grattis Jan-Erik! Ha en fortsatt bra semester!

Anonym sa...

Grattis här också, men vem är det som fotar egentligen?

Anonym sa...

Det är säkert dom gröna gubbarna som tar fotot,dom är ju överallt vid behov!!! :)
Grattis hälsar
Ulla

Anonym sa...

Ang. fotograferna så ligger det väl närmast till hands att det är någon av alla de grönklädda säkerheterna ute på gatan. Jag har då aldrig sett på maken till det antal personal som avdelats till väktaruppdrag. Men vänligare människor får man leta efter!

Anonym sa...

Grattis ,grattis jubilarien ha det så bra ditt,hälsningar från KVÄNBACKA .Må in så bra.HEJ HEJ.

Anonym sa...

Grattis Janne på 60-årsdagen
önskar Såkaborna. Vi komber int på kaffe i kväld.

Anonym sa...

Janne
Gratulerar!
till 60 år
Hur i hela vida världen har dom
senaste 30 årena kunnat gå så snabbt!?
Grattar och undrar gör
vi från Kvarnnabba

Anonym sa...

Tack för alla hälsningarna. Idag skall vi ta en tur med bil 200 km.västerut till en stad som Hang Zhou. Gammal historia sägs det.

 
Site Meter