Vi har fått höra att moffa länge trodde att han föddes som en svamp som Per med cykel hade hämtat från Vetil. Svampen han hittade på sjukhuset i Vetil tog man hem och gav föda och kärlek och så växte den till sig och blev en moffa. Undras hur länge han trodde på den historien?
Här ses 60-åringen i samband med tårta och presentöppnande.
9 kommentarer:
Grattis grattis Janne från oss på Gustasbacka å! Ha det bra!
Grattis Jan-Erik! Ha en fortsatt bra semester!
Grattis här också, men vem är det som fotar egentligen?
Det är säkert dom gröna gubbarna som tar fotot,dom är ju överallt vid behov!!! :)
Grattis hälsar
Ulla
Ang. fotograferna så ligger det väl närmast till hands att det är någon av alla de grönklädda säkerheterna ute på gatan. Jag har då aldrig sett på maken till det antal personal som avdelats till väktaruppdrag. Men vänligare människor får man leta efter!
Grattis ,grattis jubilarien ha det så bra ditt,hälsningar från KVÄNBACKA .Må in så bra.HEJ HEJ.
Grattis Janne på 60-årsdagen
önskar Såkaborna. Vi komber int på kaffe i kväld.
Janne
Gratulerar!
till 60 år
Hur i hela vida världen har dom
senaste 30 årena kunnat gå så snabbt!?
Grattar och undrar gör
vi från Kvarnnabba
Tack för alla hälsningarna. Idag skall vi ta en tur med bil 200 km.västerut till en stad som Hang Zhou. Gammal historia sägs det.
Skicka en kommentar