söndag 19 oktober 2008

Shanghai F1 circuit 2008


I stekhett Shanghai kördes det F1 idag. På plats var en hel massa rödklädda finnar och så vi förstås, grannpojken Anton o några jobbarkompisar. Ljudet som en skock F1 bilar åstadkommer är helt obeskrivbart. Det inte bara hörs, det känns också och går ända in i märgen på en. Bra med öronproppar.





Lite måste vi ändå klaga. Det var ett ganska så händelsefattigt lopp. Sluta ungefär som det börja. Eric intygar på bilden.







Såhär såg det ut. Hamilton först, sen en 5-10 sek senare kommer finnen o brassen.







Som sagt, rödklädda människor överallt, och blåvita flaggor (tyvärr syns de där flaggorna inte just på denna bild).

Idag fick nöja oss med en tredje placering, man kan ju inte alltid vinna. Hej hej Robert & Co

1 kommentar:

Anonym sa...

Roligt att få höra av er att ni har kommit hem ! Vi har tittat på tv i dag var inte så spännande som det brukar vara ,var säkert en spännande upplevelse för RICKARD. Här har vi det grått o regnigt annars okey.Ha in så bra alla ö mamma opappa!

 
Site Meter