tisdag 7 oktober 2008

Gipset borta!

Så var det dags igen! Judith in på hospitalet och gipset samt alla metalldelar togs bort. Det behövdes en sväng in på operation för den ena spiken hade försvunnit in under skinnet så det behövdes tas ett litet hål för att få ut den.

Judith var duktig, hon klarade det med lokalbedövning, och hade underhållit operationsteamet under ingreppet.

Nu är det bara ett litet stygn kvar att ta bort och nu börjar träningen.

Idag är det en lugnare dag för gästerna, vid poolen. Edgar har just tagit sig ett dopp, kissade i vattnet några gånger, men vad kan man? Det är inte många som badar dessa dagar, barnen är i skolan dagtid och läser läxor kvällstid.

Nu hägrar lunch, det börjar kurra i magen. Det är så mycket jogging och annat sportande så man är hungrigare än vanligt. Igår kom tre av fyra vuxna hem kvart i elva på kvällen efter gårdagens gympass, den fjärde var ute tidigt i morse på springtur.

Men så blir det ätit det ena och det andra också, så det går väl jämt ut.

Få se vad det ska handlas idag...

Sofia

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på er Shanghajare!

Vad ni är aktiva där långt borta och "tekevälle sattuuu"... Ni har då haft otur med benbrott, hoppas det är över nu för en bra stund i alla fall. Här i Esbo jobbar vi på som vanligt (är just nu på jobb... och fick en extra hålimme). Förra veckoslutet hade Kim och jag vår årliga lyx, ett ledigt veckoslut från barnen. Det blev inget Shanghaj utan Oslo istället. Skönt med att få göra en massa saker och ingenting i lugn och ro.

Sköt om er!
Kramar från Misa & co

Anonym sa...

Va duktig du var JUDITH snart blir det bra hälsningar faffa o fammo till er alla!

Anonym sa...

Är ni i karantän?

 
Site Meter