lördag 4 oktober 2008

Picknick i det gröna


Idag var det barnens tur att komma in på bloggen.
Under tiden som Jonas o Linda tog sig själmant till och från Jin Qiao Carrefour, så passa vi på att ta oss några smörgåsar, sova, rulla m.m. i det gröna.





Edgar han åt mindre men sov desto mer.











Brrr...kallt, bara 24 grader idag.








Igår fyllde moffa år (och Folkrepubliken Kina 59år) så då var det fyrverkeri på Century Park.









Tuffa tag, en rullar och en annan i gips sparkar på. I morgon ska vi kolla en lång bro. H. Robert

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni får berätta sen om den långa bron ut till Ningbo är t.o.m. längre än "Långabron" i Helsingfors.

 
Site Meter