Vi är uppdelade rätt bra nu. Edgar sover i sin säng efter att han fått tre vaccinsprutor idag, influensa, MPR och tredje och sista pneumokockvaccindosen. Nu ska han nog hållas frisk ett tag...
Judith sitter vid datorn på tredje våningen efter en dos fredagsgott.
Eric i sin tur sitter framför sin X-box på andra våningen efter sin dos mat, trött efter en lång skoldag följd av fotbollsträning och sen som grädde på moset finskaläxa.
Jag då framför min laptop förstås.
Robert på middag och barrunda med ett par bekanta och Rickard på grillfest med ett gäng ungdomar ett par lägenheter bort. Få se om det bär av mot stan senare för dem, i så fall får nog undertecknad svårt att sova. Men de är ju vuxna, de klarar sig. (Men är man mamma så är man, det går inte att värja sig mot 'ta hand om'-känslan...)
Hur som helst så är det lördag imorgon och det ska hinnas med en hel del, så hej så länge! S
fredag 17 oktober 2008
Fredagkväll på olika håll
Upplagd av
Shanghajarna
kl
20:11
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
barrunda å grillfest i shanghaj. lite tristare här i terjärv. mörkt å dystert, regn å +0 grader...
Från Stholmshorisont kan vi meddela att vi inte tagit några sprutor men väl sänt iväg Jonas österut och istället flyttat in med nytt bohag på Polhemsgatan.
Skicka en kommentar