
Igår var jag ute på lite uppdrag med Sofia och passade på samma gång att hålla ett öga på olika butiker.
På Yanan vägen finns en skyltdocksaffär..jpg)
En liten bit fram finns en som erbjuder fotzonterapi. Heter det så?.jpg)
Här bor någon. Det är köket som vi ser närmast, vardagsrummet längre in. Mycket krukor på taket, man undrar om det håller. Till vänster går man in till Cebu Pacifics biljettkontor. Dit var vi igår i ärende, och vi hade lite problem att hitta. Tur att man kan fråga sig fram:).jpg)
Den här flugfången skulle Emil haft. Då skulle inte hans far fastnat i den = en snickabaotur mindre..jpg)
Den här butiken har det mesta och till ett vettigt pris. Tankarna går till Jakri.
Nu vakna Edgar, så måste dra. Hej hej Robert
söndag 1 juni 2008
Olika affärer
Upplagd av
Shanghajarna
kl
10:52
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Ja nog finns det all slags skylt fönster,o na lite mera varor en vi är van vid.Vi kom just hem var med RICKARD till stan .Han får permision först till midsommaren skall på läger.Vi var till Nedervetil o hälsa på KAINBERGS.Igår firades sex stycken studenthippor här ibyn o några andra examen,o fint sommarväder med häggar iblom.HÄLSN.härifrån till er alla ö mamma o pappa!
Skicka en kommentar