Nu har Edgar fått sin första tårta! Paketen är öppnade och nu sover hjälten redan... Men vi hinner med mera kalas senare idag. Bäst att sova före städerskorna kommer med sina uråldriga dammsugare.
lördag 7 juni 2008
Grattis Edgar 1 år!
Upplagd av
Shanghajarna
kl
08:00
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
11 kommentarer:
Stort Grattis till Edgar på 1-årsdagen! Önskar Jakob & Alexandra
GRATTIS ED!!!
Ettårsdagen med så stora paket,vad ska det bli när Du fyller lika många år som jag???
Stort Grattis ifrån
Mormoster
Oj, inte illa med en lokvagn Edgar! Inte illa heller att fylla år på samma dag som fotbolls-em börjar. Kanske är det ett tecken - en stor lirare är född (eller fylld)!
Ser att jag gratulerat redan, men grattis igen!
Grattis på stora Ettan Edgar! Hälsningar från Lilltået.
Instämmer med alla föregående talare; ett Grattis till till dig, Ed!
Mommo o moffa på Miklagård
Grattis Edgar!
Marita o Uffe
Tack tack för gratulationerna! Edgar har haft stort kalas idag med många gäster. Han slocknade skrattande i sin säng alldeles nyss...
Och grattis till mormoster i efterskott! Vi firade dig o Sverige i fredags! Idag, söndag, är det farsdag, åtminstone enligt vissa kalendrar. Så det är kalas på kalas...
Det var fina bilder o presenter.EDGAR såg så lycklig ut över sina presenter.Lycka till i fort sättningen ö faffa o fammo!
Det var fina bilder o presenter.EDGAR såg så lycklig ut över sina presenter.Lycka till i fort sättningen ö faffa o fammo!
Grattis Edgar, stor hadu vaali. Syns snart.
Skicka en kommentar