lördag 7 juni 2008

Grattis Edgar 1 år!










Nu har Edgar fått sin första tårta! Paketen är öppnade och nu sover hjälten redan... Men vi hinner med mera kalas senare idag. Bäst att sova före städerskorna kommer med sina uråldriga dammsugare.













11 kommentarer:

Anonym sa...

Stort Grattis till Edgar på 1-årsdagen! Önskar Jakob & Alexandra

Anonym sa...

GRATTIS ED!!!

Ettårsdagen med så stora paket,vad ska det bli när Du fyller lika många år som jag???

Stort Grattis ifrån
Mormoster

Anonym sa...

Oj, inte illa med en lokvagn Edgar! Inte illa heller att fylla år på samma dag som fotbolls-em börjar. Kanske är det ett tecken - en stor lirare är född (eller fylld)!

Ser att jag gratulerat redan, men grattis igen!

JonasG sa...

Grattis på stora Ettan Edgar! Hälsningar från Lilltået.

Anonym sa...

Instämmer med alla föregående talare; ett Grattis till till dig, Ed!
Mommo o moffa på Miklagård

Anonym sa...

Grattis Edgar!

Marita o Uffe

Shanghajarna sa...

Tack tack för gratulationerna! Edgar har haft stort kalas idag med många gäster. Han slocknade skrattande i sin säng alldeles nyss...

Shanghajarna sa...

Och grattis till mormoster i efterskott! Vi firade dig o Sverige i fredags! Idag, söndag, är det farsdag, åtminstone enligt vissa kalendrar. Så det är kalas på kalas...

Anonym sa...

Det var fina bilder o presenter.EDGAR såg så lycklig ut över sina presenter.Lycka till i fort sättningen ö faffa o fammo!

Anonym sa...

Det var fina bilder o presenter.EDGAR såg så lycklig ut över sina presenter.Lycka till i fort sättningen ö faffa o fammo!

Anonym sa...

Grattis Edgar, stor hadu vaali. Syns snart.

 
Site Meter