söndag 29 juni 2008

Nu e ja hemma



Jippii dom har sopborstar här också! utropar Edgar.

Välkommen att hälsa på.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på er alla och välkomna tillbaka hem (för en tid)!
Hoppas vi hinner ses!

Vi höres, många kramar från Misa och familj!

 
Site Meter