Jippii dom har sopborstar här också! utropar Edgar.
Välkommen att hälsa på.
Hej på er alla och välkomna tillbaka hem (för en tid)!Hoppas vi hinner ses!Vi höres, många kramar från Misa och familj!
Skicka en kommentar
1 kommentar:
Hej på er alla och välkomna tillbaka hem (för en tid)!
Hoppas vi hinner ses!
Vi höres, många kramar från Misa och familj!
Skicka en kommentar