Städrockaren Edgar Svartsjö övar inför helgens festligheter. 1 års-kalas, det är inte illa!
Sopkvasten är förövrigt den roligaste leksak Edgar har. Hoppas nu någon av födelsedagspresenterna slår sopkvasten./S
onsdag 4 juni 2008
Städrockaren Edgar
Upplagd av
Shanghajarna
kl
21:17
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar