Om vi minns rätt tog även morbror Jakob sina första steg på ettårsdagen.
Det bådar gott för framtiden. Att han följer mobos steg alltså... :)
GRATTIS duktig gosse!Häls. fammo ofaffa .
Skicka en kommentar
3 kommentarer:
Om vi minns rätt tog även morbror Jakob sina första steg på ettårsdagen.
Det bådar gott för framtiden. Att han följer mobos steg alltså... :)
GRATTIS duktig gosse!Häls. fammo ofaffa .
Skicka en kommentar