torsdag 12 juni 2008

De första stegen

3 kommentarer:

Anonym sa...

Om vi minns rätt tog även morbror Jakob sina första steg på ettårsdagen.

Anonym sa...

Det bådar gott för framtiden. Att han följer mobos steg alltså... :)

Anonym sa...

GRATTIS duktig gosse!Häls. fammo ofaffa .

 
Site Meter