Bloggen är på sommarsemester till slutet av augusti. Den här videon kunde vi ändå inte låta bli sätta in. Trevlig sommar och hoppas solskenet håller i sig. H. Robert
torsdag 24 juli 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggen är på sommarsemester till slutet av augusti. Den här videon kunde vi ändå inte låta bli sätta in. Trevlig sommar och hoppas solskenet håller i sig. H. Robert
Upplagd av
Shanghajarna
kl
22:25
2 kommentarer:
Alltså barn behöver ju sova också, inte BARA äta korv, även om det gör gott efter en lång dag på sjön, TACK FÖR SENAST!!!!
Trevlig sommar och kul klipp, de är så gulliga när de är trötta:)
Skicka en kommentar