torsdag 24 juli 2008

Pojken o korven



Bloggen är på sommarsemester till slutet av augusti. Den här videon kunde vi ändå inte låta bli sätta in. Trevlig sommar och hoppas solskenet håller i sig. H. Robert

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså barn behöver ju sova också, inte BARA äta korv, även om det gör gott efter en lång dag på sjön, TACK FÖR SENAST!!!!

Anonym sa...

Trevlig sommar och kul klipp, de är så gulliga när de är trötta:)

 
Site Meter