Ser man en stillastående bil vid trottoarkanten i Shanghai, så kan man ge sig på att det ligger en och sover i den. Här tar bärgningsbilschauffören en lur i eftermiddagshettan. Runt 15 timmar sömn i dygnet ska en kinesisk chaufför ha. H. Robert o Sofia
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Hej på er här har vi haft riktigt sommarväder 27 grader varmt.Var till villan solade var o simma sen till TUS o VPS-J fotboll som blev 0-0.Det var lite för varmt att spela men det har lovats kallare vindar så får se vilket sommarväder vi får .HÄLS.från oss alla!
Skicka en kommentar