Säg 'cheese' Edgar. -Tiiis, sa Edgar, som klätt sig alldeles själv och just är på väg ut i regnet.
På kinesiska säger man 'qiezi' vilket borde betyda kjol om jag inte minns fel. Ansiktsuttrycket torde bli detsamma....
Hälsar Mamman
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar