söndag 3 maj 2009

Nya Shanghai Center

Hög, högre, högst.
När Roger var här tog vi oss upp i Jinmao tornet för att se begynnelsen till Shanghai Center. De har byggt en hel del redan fast de bara är på markplanet än. Nu är planen en skyskrapa på klart över halvkilometern.











JinMao till vänster och SWFC till höger. Från markplanet betraktat.









JinMao sett från 474 meters höjd inne i SWFC.

1 kommentar:

Mormoster sa...

Man får svindel bara av att se tornen,va ska man så högt upp och göra????

 
Site Meter