Hög, högre, högst.
När Roger var här tog vi oss upp i Jinmao tornet för att se begynnelsen till Shanghai Center. De har byggt en hel del redan fast de bara är på markplanet än. Nu är planen en skyskrapa på klart över halvkilometern.
JinMao till vänster och SWFC till höger. Från markplanet betraktat.
JinMao sett från 474 meters höjd inne i SWFC.
söndag 3 maj 2009
Nya Shanghai Center
Upplagd av
Shanghajarna
kl
08:28
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Man får svindel bara av att se tornen,va ska man så högt upp och göra????
Skicka en kommentar